19 november 2012

Instaweek...



Och så blev det måndag igen...
Vad snabbt veckorna går!


Vi har landat här hemma och har packat upp alla väskorna vi haft med till Umeå. Skönt att vara hemma , det kan jag lova!!! När vi kom hem hade svärmor dammsugit huset , köpt rosor, godis, chips och presenter till Albin. Isabel hade skrivit fina brev och de hade tänt massor med ljus överallt. Sååå mysigt att komma hem till detta:)





Ett litet urval av bilder som jag visat på instagram
förra veckan...




Ska försöka fotografera röntgenbilderna som togs på Albin
före och efter operationen så ni får se skillnaden. Vi får väl se hur det går... och så blir det lite pyssel också, har verkligen längtat!





Vill önska alla er som kikar in här hos mig en riktigt trevlig och inspirerande ny vecka


Kram


5 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra med sonen och operationen och allt. vad skönt att komma hem och ha allting ordnat.Det ligger nog mycket kärlek bakom det..och det är ni verkligen värda!
    Fina bilder föressten! Jag har också snöat in på Instagram...det är så roligt!!

    Många varma kramar från Anette

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Och vad underbart att komma hem till ett piffat hus :)
    Hoppas att operationen gått bra.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Så härligt att ha dom som fixat och gjort det mysigt tills man kommer hem... sånt är guld värt!

    Hoppas allt går bra med gossen!

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hoppas operationen gått bra!
    Borta bra men hemma bäst! Otrolig svärmor du har:)

    ha en mysig kväll
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Så skönt att vara hemma igen!
    Hoppas att allt är bra med Albin och er.
    Vilka underbara bilder!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!