23 november 2012

Tänder ljus och pysslar för hela slanten...

 
 
Välkommen fredag!!!


På köksbordet har jag en bricka som jag samlat ihop några favoritsaker på. Många ljus såklart, det måste jag ha den här årstiden.

Uggla, Lyckliga Hem - "silver"skål, Ikea - ljus i glas med text, Ikea - träljusstake och glasflaska, Repris - Hornet vet jag inte riktigt, det har Jens köpt och är egentligen till för att dricka ur men jag tyckte det var fint och "lånade" det:) Adventsstjärnor i fönstret, Lyckliga Hem - Bricka, Keramix - Silverljusstake(liten, Tistel och de två andra höga ljusstakarna i metall minns jag inte ens, de har fått hänga med bra länge nu:)
 
 
Snart ska bordet bli vitt, i morgon blir det att köpa färg:)
 
 
 

Har pysslat lite i veckan...av näver och böcker...papper och snören mm.



 
 
Utanför Repris i Piteå har de byggt upp ett jättefint växthus av gamla fönster
WOW, säger jag bara :)
 
Min kamera fungerar inte riktigt som den ska så alla bilder är tagna med mobilen, en ny och fin systemkamera skulle inte vara så dumt..... önsk, önsk:)
 
 
 
I helgen ska jag försöka tänka på dessa tänkvärda ord...
Textkort -Lagerhaus, kort med grafiska blommor -Signerat.se
 
 
 
 
 
 
Trevlig Helg!

1 kommentar:

  1. Så himla fint du pysslar!! Har aldrig testat näver men det är väldigt fint och verkar kul och bokgranarna är ju bara så fina, GILLAR!!

    Kul att se sista bilden också;)

    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!