10 februari 2013

Detaljer...






I kväll blir det inte mycket 
gjort kan jag lova... idag har huset varit 
fullt med barn med massor av spring i benen. Så kan det bli ibland när båda barnen har kompisar hemma. Med fem extra barn i huset blir det ganska så intensivt.. därefter bjöd vi Jens syster med familj på middag. Nu när jag äntligen är klar med disk och annat så ska jag bara vara slå mig ner i soffan och mysa lite  innan det blir läggdags,visst är det härligt att få 
lite egentid ibland.



Jag har haft stooora dataproblem!!! men allt är
nu fixat, tack vare F som är såå bra på sånt. Det var  typ över 200 registerfel!!! , nu känns den som helt ny och blixtsnabb :)



Bjuder på några 
detaljbilder som legat i datorn ett tag...





Ha en fin kväll! 

Kram

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!