11 februari 2013

krispigt vita...

Tulpaner







Ja, jag älskar dem... de vita tulpanerna. De är så vackra! När jag inte köper vita så blir det helst de bleka smutslila eller bleka rosa..... softa toner, det gillar jag allra bäst och de smälter in fint i övrig inredning här hemma:)





Nu ska jag hinka i mig kaffe för att börja tagga för jobb:), sen ska jag ringa till min fina mamma som fyller år idag, jobbigt att inte bara kunna åka dit och ge henne en födelsedagskram men så är det när man bor många mil ifrån varandra. 




Ha en fantastisk måndag allihopa!

Speciellt Du, mamma





Kraaam


Jenny

4 kommentarer:

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!