12 mars 2013

Börjat påskpynta?



Några fina fjädrar är ju inte helt fel, det är ju inte sååå länge kvar till påsk. Jag brukar inte pynta så väldigt mycket men ..lite fina ägg, några vackra fjädrar och påskris kommer det bli. Här byts inte gardiner och så...






men förstås...
 massor med våriga blommor :)
Just nu längtar jag efter penséer...
de är ju så söta!








Köpte även några andra fjädrar, tanken är att jag ska rama in dem... säkert snygga som dekoration på påskägg och dukningar mm, kanske måste köpa några till:)

Här hittade jag dem





Hur påskpyntar du hemma hos dig?





kram
Jenny








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!