27 mars 2013

Vänner är som änglar...

, man kan inte alltid se dem men de finns alltid där...




Hej!


Jag har just noterat att antalet besökare här på bloggen håller på att bli 50 000!!! WOW , det trodde jag faktiskt inte när jag började för ungefär 2 år sedan men oj så kul. Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på alla er som troget återkommer nästan varje dag, tusen tusen tack!

Och tack för era gulliga kommentarer, jag är såå tacksam för all bloggkärlek! Man hör så många som råkar ut för det motsatta och jag har faktiskt bara fått 1 riktigt elak kommentar ända sedan jag började. Det var alldeles i början och jag blev så otroligt ledsen.


Jag vill visa er en liten tillbakablick...
så här kommer en hel kavalkad med bilder som jag visat tidigare här...har dock inte tagit med bilder på barnen eller julbilder, skulle bli så vansinningt många då:) blev visst väldigt många  bilder från uterummet, kanske för att jag älskar att vara där just nu:)







En trädgård växer fram...


Här bygger Jens paviljongen, den blev klar förra året och så till sommaren kommer jag kunna visa er hur det blev:)



Här kommer massor med bilder från vårt uterum i lite olika skepnader.





















...och lite påsk


















och sist men inte minst vårt bröllop som ju också varit med på bloggen




Jag är så glad att jag började blogga, detta är som en liten dagbok för mig.






Hjärtligt tack för att ni hänger med!

Ni kan även följa mig på Instagram @fruengberg




♥ 


Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!