25 mars 2013

Njutfulla dagar...



Solen skiner och jag har hopp om våren faktiskt är på intåg. Förra våren "missade" vi ju när vi låg på Umeå sjukhus i 5 veckor. Vi åkte när vi hade 50 cm snö på gården och kom tillbaka när allt var borta och pulkor och snörakor låg på bar backe. Kändes väldigt konstigt att missa hela grejen med droppande takrännor , smältande snö och skiftning av kläder som hänger framme i hallen. 

Att vara ledig i några dagar och hinna med familjen och hemmet gör verkligen underverk! Tvättstugan ger mig inte ångest längre tack vare massor med hjälp av världens bästa mamma och dagarna kan istället fyllas med alla tänkbara glada och njutfulla saker.



 Har t.ex ägnat lite tid till att vika servetter...


- visst är de söta! 

Att de ska användas till årets påskdukning behöver jag väl knappast förklara;) 

hur jag gjort dem hittar ni här 
och Tusen Tack för tipset ♥ Postadress Torslanda 


Nu ska Jag och Isabel ta på täckisar och vinterskor för att ta oss till stugan, där är nämligen inte skottat på hela vintern så vi kommer att få kämpa lite för att komma fram till bron.






Jenny




1 kommentar:

  1. Vilken fin påskservett! Tack för tipset!

    Önskar dig en fin start på påskveckan!
    Marie

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!