11 juni 2013

Ljusa kvällar i uterummet...



Hej!

Det är helt otroligt hur ljust
 det är ute på kvällarna nu men jag tycker ändå att det blir mysigt med lite tända ljus även om det inte behövs...


Olivträdet har börjat växa en hel del... 
ska man frisera någonting eller ska man inte röra? Det växer liksom mest på sidan mot fönstret så jag kanske bara ska snurra runt det lite :) Är det någon som har någon erfarenhet av detta så tipsa mig gärna :)











Soffa, Artwood,
Kuddar, Hmhomezbh
Korg och Olivträd, Blomsterlandet
Mattor, Ikea,Rusta



Syren och murgröna tillsammans i en vas.
 Plockade denna syrenkvist medan den var alldeles knoppig och inte alls hade börjat slå ut... nu ca en vecka senare har den sakta börjat :) ingen storblommig bondsyren detta men den doftar ljuvligt! 

Den gamla margarinlådan som jag hämtat hem från stugan fungerar nu som soffbord här i uterummet. Riktigt mysigt :)







Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!