24 juni 2013

Semestertider...



Hej på er!

Kul att ni fortfarande tittar in trots att det ibland går länge mellan uppdateringarna. Ska verkligen bli bättre på det nu hoppas jag, för nu har jag äntligen semester. Ska försöka mig på lite mobiluppdateringar mellan varven också för att göra det lite enklare när man är på resande fot :) 



Mycket tid kommer dock att spenderas på hemmaplan i sommar, vi håller på att bygga en friggebod till barnen, långväga gäster och kanske att förvara lite prylar i på vintern. Ska bli sååå skönt när den är klar och ni ska få se lite bilder snart... just nu känns hela tomten som en byggarbetsplats :) Paviljongen som vi började bygga förra året står klar och jag har bara inte hittat möbler som jag vill ha där ännu. Söker en snygg trädgårdssoffa och det är mycket svårare än jag trodde. Ska bege mig ut med kameran i morgon tror jag,  kanske någon av er har något tips på vad jag ska ha för möbler :)



kram på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!