24 oktober 2013

Resan till Danmark...








Hej!

Förra året fick Albin en resa av stiftelsen Min stora dag och han valde att vi skulle åka till Legoland. I somras blev den av och vi började i Köpenhamn.

Det var superhärligt att åka iväg hela familjen och min mamma följde också med eftersom hon är assistent till Albin :)
















Makalöst vackert med all belysning!








0ch så.... så kom vi till Legoland 



Privatguidning av parken av självaste Kapten krok var inte så tokigt faktiskt, vi lärde oss massor :)


Detta är det första man byggde i Legoland och föreställer Holland



Albin hade VIP-halsband och fick gå före i alla köer, även vi andra i familjen fick såklart haka på :)







Pingvinerna var nog roligast av allt :) såå söta men olyckligt svåra att fota tyvärr...

Så här går man om man är en pingvin :)

Isabel med den vackraste ansiktsmålning jag sett, oj så skicklig hon var hon som målade! Vill så gärna lära mig detta :)




Här bodde vi, i äventyrsrum nr 1 :)





 Stort Tack till Min Stora Dag som gjorde detta möjligt





Jenny



2 kommentarer:

  1. Nu tittar jag in efter ett längre upphåll. Mycket att ta igen nu :) Önskar dig också en fin fin helg. Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som ni fick en mysig och minnesrik resa... Härligt!

    Önskar dig en fin skön fortsättning på helgen!
    Kram Marie

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!