24 november 2013

Mys söndag...

Hej!




Hösten har varit hektisk på många sätt och vis men nu börjar det kännas mycket bättre. Lusten för att blogga har inte riktigt kommit till mig och just för att jag ju egentligen tycker att det är sååå himla kul så har det känts jobbigt även det. 

Jag har äntligen börjat ta tag i saker som jag velat göra så länge och det känns bra, mer om det kommer ni få veta senare :)


Nu är det ju snart jul och vi ska fira den hemma. Jag har börjat smyga fram lite pynt redan nu och som vanligt så går jag verkligen all in när det gäller att få det mysigt och hemtrevligt till jul. Jag är ingen "röd" julmänniska utan kör mest på vitt och natur här hemma, älskar det verkligen, det blir ett härligt vinterkrisp som passar ihop med allt annat som jag normalt inreder med. 



Härom veckan köpte jag en liten julklapp till mig själv :)
 En sittpuff från Rif :) , sååå himla fin!








en ny ljusslinga happylights runt skåpet som vi har i vardagsrummet, så nöjd att jag äntligen städat ur lite. känns som ett helt nytt skåp :) Låter dessutom dörrarna stå vidöppna, skåpet känns annorlunda o det gillar jag. 

Idag blir det mys med familjen, inga måsten och ingen stress. Middagen sköter sig själv i ugnen och jag pysslar på lite med det jag vill :) härligt !





Ha en riktigt mysig söndag du med



Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!