12 februari 2014

instaweek, vardagsrum och tankar...

 Jag har staplat tidningar och fixat fint på fönsterbrädan...


 drömt mig tillbaka till sommar och vackra pioner...

 Köpt en bukett tulpaner vita som snön utanför fönstrena...

 Och ännu en bukett i härliga vårfärger...

 ♥

Njutit i mitt "nya" vardagsrum...
och satt upp några tavlor.

Bilderna kommer från mitt instagram @fruengberg :)


Hej!!!

Penslar och verktyg är väl rengjorda för denna gång. Vardagsrummets väggar är äntligen vita och jag pustar ut en aning. Nästa projekt är hallen som fortfarande inte fått sin beskärda del av min renoveringshysteri som Jens kallar det. Jag är ju sedan några månader tillbaka arbetslös och läser till dekoratör och hemstylist vilket inte gör mig lugnare på den fronten... överallt jag tittar så ser jag något som behöver fixas och jag märker att jag liksom börjar se saker på ett nytt sätt. Bra eller dåligt, vad vet jag? det enda jag vet är att jag liksom inte får ro innan jag fixat det som stör mig. Ofta är det småsaker som behöver flyttas om men allra oftast är det att det behöver städas och rensas vilket jag kommer göra de närmaste dagarna... 

när helgen kommer vill jag bara kunna vara, och njuta :)




Jag håller på att sätta ihop en moodboard av
hur jag vill ha det i hallen, 
ett jättebra verktyg att använda sig av
när man ska renovera och göra om.
Ni ska få se mer om det en annan dag :)







Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!