21 februari 2014

Något att längta till...


Veckor och månader bara springer förbi och jag reflekterar knappt att tiden går. Jag har 10 000 saker jag borde göra men får inte alls mycket gjort. Känner mig aningen renoveringstrött efter vardagsrummets ansiktslyft och samtidigt har jag så mycket planer på gång... frågan är bara när ska jag orka ta tag i det? Jag proppar i mig massor med vitaminer och försöker bli piggare men den envisa förkylningen jag hade för några veckor sedan har kommit tillbaka :( Jag hatar verkligen när jag liksom inte har någon ork! Sova kan jag inte heller, snurrar omkring nätterna i ända men somnar inte, lite panik får man ju! 

Jag vill ha vår och värme NU!!!






Vårt nästa projekt här hemma är hallen och det är lite problem att börja innan snön har tinat upp så den andra ingången kan användas... sen är det ju ett litet problem till, det är några steg upp till den entrén och det måste lösas så Albin kommer in med sin rullstol.  Små problem som är lätt att lösa :)
Bara att vänta!!! och beställa ramper förstås ;)  




Kameran har inte använts så flitigt på sistone och jag har bara visat instagrambilder här på bloggen och jag vet att det kanske är trist så förlåt så mycket men det är ju så enkelt. Jag längtar efter det naturliga ljuset så jag håller på att bli tokig! Det blir så mycket enklare att fota då! Dessutom så blir jag säkerligen mycket piggare och så kanske lusten att fota kommer tillbaka. Tog fram kameran lite snabbt i helgen så dessa bilder är några av dem... 

Isabel med sin iphone, en vanlig syn här hemma. 
Vilken tur att hon har några andra hobbys också :) Hon spelar ju både fotboll, dansar och går på Zumba 2 gånger i veckan. Betydligt mer än vad jag tränar men jag booorde, och jag vill. Ännu en sak jag vill ha ork till.



Jag behöver något att se fram emot, något roligt som laddar upp mina batterier! och vet ni?:)

Jag har beställt en resa till Stockholm idag :) Jag och min vän N ska unna oss en riktig tjejhelg, bara för oss själva, ni vet :)

Jag ser framför oss hur vi strövar runt i mysiga butiker, sitter i timmar och äter plockmat, dricker bubbel och bara pratar på om livet och allt som vi älskar. 

Ååå vad jag längtar!!!






kram





Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!