27 augusti 2014

Vackra blommor från trädgården...


 Ja, en något stökig bukett som plockats direkt från trädgården. Underbar tycker jag och det allra bästa är kanske att det inte kostar skjortan :)






Hej!


Augusti är snart slut men blommorna i trädgården är ju bara såå vackra nu så jag tog med mig saxen och gjorde en liten tur runt huset och vips så hade jag en alldeles vild men fantastiskt vacker bukett.

Ju galnare och vildare desto bättre, man tager det man haver så att säga ;)
Humle till exempel är ju inget jag normalt skulle använda men det har jag i överflöd så det var ju ett självklart val, och jag älskar det!

Detta får bli mitt lilla tips till er denna månad, ut och plocka bara :)

Ha en fin kväll!



Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!