10 september 2014

Lemontree...

Hej!



I våras köpte jag mig ett litet citronträd 

...och vilka fantastiska citroner det blir!

 makalöst goda och trädet blommar bara om och om igen och fler citroner kommer hela tiden.

 och doften.... så vansinningt underbar! 







De växer väldigt sakta men är helt klart värda att vänta på.




Snart är det ju dags att ställa in trädet på vinterförvaring så jag måste åka och köpa en växtlampa så den klarar att bo inne i vinter.

 Önskar att jag hade ett både svalt och ljust rum att ställa det i. 

Tänk om jag kunde ha uterummet uppvärmt till 5 grader hela vintern vad dyra elräkningar det skulle bli. Nya  och bättre fönster och isolerat golv skulle krävas och det finns inga planer på det tyvärr så växtbelysning får det bli... 


...men drömma kan man ju
och det är jag bra på ;)








Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!