18 februari 2015

Details...






En ganska stor samling saker på vårt bord just nu och jag känner att det är dags att göra något nytt här. Ett nytt bord kanske. Eller måla?.Definitivt rensa i röran! Det brukar göra susen. Det snurrar tankar om renoveringar i hela huset, liksom överallt. sovrummet, hallen, toaletten...Jag ritar och planerar, springer o mäter och hummar för mig själv. 

Ja idéer finns det så gott om så jag vet inte vilket ben jag ska stå på snart...haha


Blev tex. så galet sugen på att måla köket svart, men bara nertill o vitt upptill. får nog hejda mig lite ändå innan jag gör något heltokigt :) men tror det skulle bli fint. Hatar verkligen vårt kök och vill byta ut rubbet vid tillfälle men det gör man ju liksom inte på en eftermiddag. Nya inredningsuppdrag får mig alltid på så gott humör och ger mig fokus.


Det var ju meningen att jag skulle bli arbetslös från butiksjobbet i morgon och jag tror min hjärna spinner upp i högvarv direkt vid tanken och måste hitta på något. 



men


Jag får nog lugna mig lite för jag ska åka o jobba i allafall i morgon 


Hepp!






God Natt och Sov Gott alla fina följare
Jag ska iaf försöka;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!