24 februari 2015

Neutrala färger...






Hej!



Jag älskar ju den neutrala färgskalan som ni ser ovan och har väldigt svårt med de starka kulörerna i mitt eget hem. Supersnyggt hos andra men jag trivs bara inte i det.  Någon enstaka kudde kan däremot gärna få pigga upp, det gäller bara att hitta den perfekta och jag är ständigt på jakt. :)
Kan aldrig få nog av kuddar! ;)


De färger jag gillar mest är lite "smutsiga" om ni förstår hur jag menar och det kommer säkert att tillkomma lite av det allt eftersom våren närmar sig.


Just nu är det väldigt mycket vita och grå nyanser här hemma. Det är ju praktiskt och lätt att bara lägga till lite textilier och enstaka föremål så har våren plötsligt kommit :)


 Självklart också vackra växter och snittblommor,-det gör ju hela skillnaden.


Grönt är skönt brukar man ju säga och jag gillar grönt i de flesta nyanserna och pratar man om växter till den väldigt neutrala färgskalan kan man gärna välja de växter som är riktigt gröna i bladen.







Ha en fantastisk fortsättning på veckan 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!