27 oktober 2015

Att ha levande ljus...



Hej!


En stor och maffig lykta hänger nu över bordet i vardagsrummet. Heeelt underbar och det blev precis som jag föreställt mig. Kommer nog att koppla en lampa i den så småningom men det är verkligen fint med levande ljus, eller hur!












Idag har vi haft en riktig shoppingdag, lillan och jag. Vinterkläder ,slalomskidor och en himla massa saker till kaninen... och salamandrarna... Ja, helt gratis är det ju inte med husdjur även om de är små. Albins Eldbukssalamandrar Lågan och Flamman har lagt ägg så nu ska vi försöka få dem att överleva... ska bli spännande att se om det går.



Ha en fin höstlovsvecka allihopa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!