19 oktober 2015

Jenny`s HEM-ligheter i ny bok...






Hej!

Nu har jag kommit hem från London. Alltid så skönt att komma hem tycker jag. Vi har haft en fantastisk resa ,
 mamma och jag ♥ 

Den här fina skinnboken köpte jag på Camden market. En helt otrolig plats att besöka om ni åker dit :) massor med vintageshopping och mysiga gator.

Kommer fyllas med  tankar om hemmet , favoritrecept, minnen och annat...
lite hemligheter kanske ;)



Hur som helst. 
Jag fullkomligt älskar sådana här böcker och hade kunna köpa HUR många som helst.
Köpte även några vackra gamla textilstämplar till ett kommande projekt. Sååå fina :)












Ha en fantastisk måndag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!