14 oktober 2015

Hösten är här...


Ja, nu är det bara att ta på raggsockorna,tända några ljus, ta fram alla filtar och krypa upp i soffan,



mysigt! 













Hej kära bloggvänner!

En minst sagt spännande vecka är här...
Jag fick en resa till
London i 40års present av min kära mamma och imorgon far vi :)


 Jag och mamma , kan ni fatta!

♥♥♥

Mitt hjärta svämmar över!



Väskorna är packade och det finns lite pirr längst där nere i maggropen.




Idag har jag mitt i all "jag har inte börjat packa-stress" haft besök av Marie med fotograf som jobbar 
på Piteåtidningen och de har gått runt och fotat här... så trevliga och duktiga! Såklart passade jag på att fota lite själv när ändå huset var så städat :) inte sååå ofta man går igenom alla skrymslen och rensar bort ALLT som inte står på sin plats. 











Efter att ha gått runt i gäststuga , kök. badrum och vardagsrum så blev även jag fotograferad och vi surrade om allt mellan himmel och jord.

ska bli kul att läsa sedan :)









Håll utkik i Piteåtidningen de närmaste veckorna om ni vill se resultatet :)








1 kommentar:

  1. WOW vad mysigt du har det:) jag var i Ålesund i förra veckan ...härligt i Norge !

    Idag visar jag mysiga öppna spisar på bloggen :)

    Ha en fin hösthelg!

    LOVE Maria

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!