9 november 2015

Citroner...




Hej!



Det är ju så himla mörkt ute just nu och alla växter som mår verkligen pyton. Spinnkvalster och annat frodas i den torra och varma luften inomhus och idag har jag spolat och behandlat citronträdet. Alla växter mår bra av en dusch så här års och jag passar på att ställa in några fler i duschen när jag ändå håller på. Jösses vad det skräpar.


Jag skriver några rader i min trädgårdsdagbok och längtar till nästa sommar redan nu och hoppas att den ska klara sig. 




Nu ska jag titta till en sak som jag målat med kalklitir... en juldekoration som Jens byggt ihop och som kommer bli såå fin :)

mer om detta en annan dag...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!