31 augusti 2011

bröllopsnerver...

Hej bloggisar!

Jag har inte hunnit uppdatera bloggen alls på sistone. Bröllopsbestyren tar all min tid just nu. Det mesta börjar vara klart men det är alltid lite småfix som skall fixas så här just dagarna innan.

 Idag ska jag till frissan för att göra slingor och klippa mina risiga toppar !.

Vi var på systembolaget igår. Hon som satt i kassan undrade när vi skulle gifta oss:) tänka sig hon trodde inte att vi skulle ha en vanlig fest :)
Hjälp vad mycket vi handlade, jag tror att det ska räcka och bli över i vår hemsnickrade bröllopsbar.


Håller just nu på med lite andra dekorationer till festlokalen.... vill inte avslöja allt för mycket. Lovar att visa bilder sen på hur slutresultatet blev :)


Nu måste jag forsätta ...

Hoppas du får en fortsatt härlig vecka!

Kram

Jenny


4 kommentarer:

  1. Jag har allt tänkt lite på dig, kul att höra att ni har läget under kontroll..
    Kan tänka mig att du har huvudet fullt nu men det kommer att bli så bra! Jag gläds med dig!
    Min man körde för fort två veckor innan vår dag och fick körkortet indraget. Ja jag vet, så dum han var..gissa om jag blev glad?! Nä, för jag kunde inte be någon om hjälp eftersom allt var ett surprise wedding! Men det gick det också..

    Kram o lycka till på vägen!

    SvaraRadera
  2. Hej fru Engberg!
    Tusen tack för att vi fick dela eran underbara dag/ kväll med er och grattis till ditt nya civiltillstånd :-) Jag fick höra talas om din blogg bland bröllopsgästerna och har nu njutit av din fina sida! Och som man ska göra så lämnar jag en kommentar efter mig ;-)
    Ha en skön söndag och NJUT <3
    Stor KRAM

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er båda! Hoppas dagen var så där underbar som bara bröllopsdagar kan vara (läste i kommentaren ovan att bröllopet varit).

    Kram
    Jeanette - Gnistra i Norr

    SvaraRadera
  4. Spännande! Väntar på att få se mera sen! =)

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!