24 augusti 2011

God morgon vänner

Humlen har löpt amok i min rabatt. Den klättrar hejvilt och mejar ner allt i sin väg.
Stackars lilja som så gärna vill synas...

Några humlestörar får det nog bli nästa år och total renovering av denna blomsterkulle( fotot högst uppe till vänster)  som tidigare år varit så fin..

Känner att tiden inte riktigt räcker till nu när vi ska gifta oss snart.





Jag mötte en söt liten Ekorre när jag gick ut för att fota blommorna men han var så snabb så tji fick jag , däremot hittade jag hans skräphög som avslöjar var han suttit o ätit. Bäst att städa upp innan jag har kåda på hela altanen:)




Hoppas att solen skiner på dig med idag:)


/Jenny


1 kommentar:

  1. Men grattis! Vad roligt att ni ska gifta er snart. När är den stora dagen?

    Kram

    Jeanette

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!