3 oktober 2011

Bättre sent än aldrig


Kanske är jag lite väl sent ute men, bättre sent än aldrig som man brukar säga:)
Förra året var jag inte ett dugg bättre och de tulpanerna kom ju upp i alla fall. Sitter nu och väntar på att Isabel ska komma från skolan för hon ska få hjälpa mig med planteringen, det kommer hon gilla:)

Hoppas hoppas hoppas att de hinner ta  sig innan tjälen kommer.

Bättre sent än aldrig kan man ju säga om mycket men att vi äntligen har gift oss är nog det som kommer i mina tankar först. Det är faktiskt 1 månad sedan vi gifte oss i dag
så ikväll måste vi ju fira lite;). Fotografen Mikael Krona som fotade oss efter vigseln hälsade på igår och visade bilder. Svårt att välja bland alla fina men jag lovar er en titt vid annat tillfälle.
Här är ett foto som tagits av Jens syster Jennie.





 
Kram

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!