6 november 2011

Inspiration från H&M

Hej Bloggisar!

 Satt och gluttade i olika julmagasin och drömde mig bort en stund i morse. Tankarna vandrar och jag vet inte riktigt vilket ben jag skall stå på när det gäller Julpyntandet i år. H&M home reklam i brevlådan för några dagar sedan gjorde inte saken lättare. Ska jag satsa på en klassiskt röd för en gång skull eller en frostigt vit jul.  Det ser så mysigt ut med det röda blandat med zink, linne och trä men jag vet ju hur jag är när julen väl kommer. Det vita krispiga vinner alltid hos mig och jag blir inte alls leds på samma sätt. En härlig mix av zink, krispigt och frostigt vitt, linne, granar, vita hyacinter, grenar och kottar säger min magkänsla just nu. Jag längtar verkligen.


 Jag har några favoriter från HM, tex dessa....

Ljus

Ljus - från H&M

Ljus i glas med silverfärgat mönster. Storlek 8x9 cm.
De silverfärgade förvaringkorgarna i tyg har jag redan i badrummet, det skulle passa fint med ett ljus också. Dessutom med samma mönster som på dushdraperiet:)

Jag måste ju inte ha dem i badrummet...
De passar ju överallt. Superfina linnedukar och löpare i spets -I like.


Så var det ju detta med det här mysiga.... HM får verkligen till sina miljöbilder.
Fina förvaringskorgar.

Underbara servettringar -JOY


Alla bilder
från www.hm.com



Nu ska jag ta och fånga dagen här! kan ju inte sitta och drömma hela dan även om det är sååå härligt.


Stora kramen till er alla

Ses imorrn:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!