7 november 2011

Pigg & glad




Jag hade en liten lapp på köksbordet i morse när jag vaknade , jag var visst lite trött igår kväll...

God morgon
nästa gång du tankar bilen...
- prova att sätta på tanklocket..

Oops! ja, ja.. men vilken tur då att vi har senilsnöre på locket så det ändå följer med hem:)*fniss*



God morgon och välkommen ny vecka!



Jag funderar på att göra (måla) en tavla med text, jag tycker att det är så fint. Kommer inte att ha lika mycket text som på bilden ovan utan bara några rader. Jag är på jakt efter text-schabloner men vet inte riktigt var jag ska leta. Är det någon av Er som kan ge mig tips så blir jag jätteglad! Bokstäverna ska vara tydliga och gärna med typsnitt som liknar "stencil" om ni fattar vad jag menar. Annars, om jag inte hittar det typsnittet så finns det ju många andra fina som är lite mer raka men VAR finns det? det är frågan.


Sitter fortfarande och dricker mitt morgonkaffe som Albins söta assistent Elin fixade i morse innan de stack till skolan, underbart gott med grädde i!

Känner mig pigg och glad idag så nu är det bara att
"go with the flow"


Carpe Diem
Vänner





3 kommentarer:

  1. Om du inte hittar bra schabloner går det ju väldigt enkelt att leka sig fram en ordtavla på denna sida

    http://www.wordle.net/

    SvaraRadera
  2. Du, gå in och kika hos Tinas vita bo. Hon ligger på min lista, gör så underbart fina texter. Jag fick adressen en gång men minns den inte just nu.
    Så kul att känna flow, det gillar jag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Bra idé med tavlan, har också funderat på något i den stilen men då göra det i photoshop!

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!