25 mars 2013

Koralliga tulpaner...


Ny vecka och nya utmaningar!


God morgon vänner, nu är det måndag igen!


Gud vad tiden går fort när man har roligt :)
I helgen har vi hunnit med massor! Isabel har bakat bullar med min mamma, vi har haft mysigt hemma-spa i relaxen, varit på 40 års fest, hälsat på fina vänner, haft filmkväll med barnen och till och med hunnit med att städa och tvätta lite emellanåt också. Mamsen har varit här och hjälpt oss i helgen och det är ju bara sååå skönt när hon är och hälsar på så vi kan komma i väg lite på tu man hand jag och Jens. Det är ju så otroligt viktigt att ta hand om varandra. Ekorrhjulet snurrar alltför snabbt ibland.



Ja, man vet aldrig vad som komma skall men jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt fin vecka så nu kör vi !!!
Jag har lite roliga grejer på G men vill inte säga riktigt ännu... när det är klart så:)



Visar er lite fler bilder på de vackra korallfärgade tulpanerna som nu slagit ut och blivit väldigt ljusa i färgen. Visst är de härliga!





Önskar er alla en riktig toppenvecka!



Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!