10 september 2014

Neutral färgskala i uterummet...



Underbart vita och krispiga Ljung pryder sin plats i utrummet.






Hej på er!


Jag vill medge att jag verkligen älskar denna årstid! Kvällarna blir mörkare och man får börja tända alla ljus och lyktor om kvällarna. så mysigt så jag liksom bara vill att det alltid ska vara så här, så här mysigt.

 Även i uterummet har jag en väldigt neutral färgskala som jag älskar! Väldigt mycket grått och vitt med inslag av trä, grönt och växtlighet :)











Hur ser er höst ut?



Njuter ni som jag 







Jenny

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Det er flott med nøytrale farger. Det var et flott uterom du har og så lekkert dekt bord:-).
    Ønsker deg en god helg, her fra sommerstugan i Sverige(Karlstad). I helgen blir sommerstugan stengt for sesongen.
    Du har forresten en flott overhead, skulle gjerne hatt slike overskrifter på bloggen min selv og bilder som kom rett på siden. Har du noen råd å gi meg?
    klem fra Anne Line

    SvaraRadera
  2. Hej Anne Line

    Jag har gjort headern (som är en bild tillverkad i picasa) exakt så stor som jag ville ha den. Gjorde först ett collage och lade till text,sedan beskar jag och sparade. jag fick testa mig fram lite och ändra storlek några gånger innan den hamnade i mitten.

    Lycka till Anne Line, jättefin blogg du har :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det mysigt nu men där kan vi stoppa för min del... ser inte fram emot snö allt vad vintern innebär.

    Så fint du har fixat i uterummet!

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!